Povrat robe
RASKID UGOVORA O KUPOPRODAJI
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača korisnik ima pravo povrata kupljene robe i time do raskida ugovora o kupoprodaji, a da ne navodi razlog povrata. O namjeravanom raskidu ugovora o kupoprodaji i povratu robe korisnik mora prodavatelja pismeno obavijestiti najkasnije u roku 14 dana od primitka robe i to na mail info@balonmania.hr ili na adresu DOMINION d.o.o., Vrtna 38a, 40305 Nedelišće.
Korisnik robu mora vratiti najkasnije u roku 14 dana od poslane pismene obvijesti o raskidu ugovora o kupoprodaji i to u originalnoj ambalaži isključivo na svoj trošak kao paketnu pošiljku; pakete s otkupninom prodavatelj ne prihvaća. Roba koja se vraća mora biti nekorištena, neoštećena, u istoj količini i ne smije imati vidljivih znakova uporabe. Povratu robe mora biti priložena kopija računa i ispunjen zahtjev kojeg korisnik dobije ovdje. Jedini trošak koji ide na račun korisnika u vezi raskida ugovora o kupoprodaji je trošak povrata robe.
Korisnik ima pravo do raskida ugovora o kupoprodaji i povrata robe za sve proizvode, osim za proizvode koji spadaju u čl. 5. st. 23, a isključenje je definirano u čl. 79. st. 1., 3. i 4. Zakona o zaštiti potrošača. U ovu skupinu spadaju usluge izvršene posebno za korisnika i roba koja nije primjerena za povrat jer je brzo kvarljiva ili je istekao rok uporabe. U ovu skupinu spadaju svi posebno za korisnika napuhani baloni helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, zato jer helij s vremenom polako hlapi iz balona i to nije moguće spriječiti, a takav balon se ne može ponovo upotrijebiti kad helij ili zrak ispuste. Korisnik je dužan naručene napuhane balone helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona (jer su baloni napuhani helijem ili zrakom po želji korisnika) preuzeti u dogovorenom roku i odmah ih po preuzimanju pregledati. Ako proizvod ne odgovara naručenom ili korisnik otkrije materijalni nedostatak (puknuti baloni) mora pošiljku odbiti odmah prilikom preuzimanja. Isto tako je korisnik dužan grešku odmah fotografirati i fotografiju poslati na prodavateljevu e-mail adresu: info@balonmania.hr .
Nakon preuzimanja pošiljke s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figura iz napuhanih balona od strane korisnika reklamacije više ne priznajemo. Molimo Vas da uvažite upute za postupanje s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figurama iz napuhanih balona (pogledajte INFORMACIJE uz pojedinačne proizvode).
POSEBNO UPOZORENJE ZA PAKETE S NAPUHANIM BALONIMA:
Korisnik je dužan naručene balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona (baloni su napuhani helijem ili zrakom po želji korisnika) preuzeti u dogovorenom roku. Ako korisnik balone ne preuzme najkasnije na definiran dan dostave* reklamacije (povrat kupnine za napuhane balone) ne uvažavamo.
*obrazloženje: jer helij ili zrak hlapi iz napuhanih balona, oni su nakon određenog vremena neupotrebljivi.
Ako se korisnik odluči za raskid ugovora o kupoprodaji proizvoda koji čine komplet, može zahtijevati povrat kupnine za cjelokupan komplet, pod uvjetom da komplet ne sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona. Ako komplet sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, korisnik može zahtijevati povrat kupnine, ali u tom slučaju mu se odbije vrijednost balona napuhanih helijem ili zrakom i figura iz napuhanih balona bez popusta.
TROŠKOVI POVRATA ROBE
Troškovi vraćanja robe idu na teret korisnika. Prodavatelj korisniku vraća novac bez poštarine odmah odnosno najkasnije u roku 14 dana od primitka pismene obavijesti o raskidu ugovora o kupoprodaji te primitku vraćene robe. Prodavatelj zadržava pravo da primljenu uplatu drži na svojem računu tako dugo dok se mu ne vrati roba s povrata. Iznos novca se korisniku vraća na isti način kao što je novac bio uplaćen.
U slučaju opravdanosti reklamacije, troškove ponovnog slanja pokrit će prodavatelj online trgovine Balonmania.
GARANCIJA
Ako za kupljen proizvod uvažavate garanciju, o tome ćete biti posebno obavješteni uz priložen garantni list ili će to biti označeno na računu. Isto tako na garantnom listu ili računu pronaći ćete upute koje morate slijediti za uspješno uvažavanje reklamacije. Želite li reklamirati proizvod morate ispulniti ovaj garancijski obrazac i priložiti ga uz račun vraćenom proizvodu. Ako informacije o garanciji ne pronađete onda za kupljen proizvod reklamacije ne možete uvažavati.
MATERIJALNI NEDOSTATAK
Unatoč trudu i pažljivom postupanju sa svim našim proizvodima može se dogoditi da kupljeni proizvod ima materijalni nedostatak o kojem nas morate obavijestiti u zakonom određenom roku putem našeg obrasca za materijalne nedostatke, a pronađete ga ovdje. Nedostatak morate točno opisati i po mogućnosti priložiti i fotografiju nedostatka. Pravo do uvažavanja materijalnog nedostatka određuje Zakon o zaštiti potrošača (37. Člen), Zakon o obveznim odnosima (članci 400-422). Materijalni nedostatak postoji ako:
- kupljena roba nema svojstva koja su potrebna za njenu normalnu uporabu ili promet;
- kupljena roba nema svojstva potrebna za posebnu uprabu za koju kupac kupuje, a prodavatelju su bila poznata ili bi mu morala biti poznata;
- kupljena roba nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno propisane ili dogovorene;
- primljena roba ne odgovara uzorcima ili modelima, osim ako je uzorak ili model bio pokazan zbog obavijesti.
Po primitku obrasca za uvažavanje materijalnog nedostatka proizvod ćemo pregledati i usporediti ga s jednakim i ispravnim proizvodom te dati konačnu ocjenu i mišljenje.
PRIGOVORI I SPOROVI
Online trgovina Balonmania djeluje u skladu s važećim Zakonom o zaštiti potrošača i brine o učinkovitoj obradi prigovora, rješavanju problema i reklamacija. U slučaju poteškoća, prigovora ili reklamacija možete nam pisati na našu info mail adresu: info@balonmania.hr . Ako želite, možete nam ostaviti Vaš telefonski broj i pozvat ćemo Vas povratno. Online trgovina Balonmania će korisniku najkasnije za 5 radnih dana potvrditi da je zaprimila prigovor, a u slijedećih 8 dana ga obavijestiti o tijeku postupka i trajanju obrade. Cjelokupan postupak prigovora ćemo voditi strogo povjerljivo.
Mogući sporovi rješavaju se sporazumno, a ako se prodavatelj i korisnik ne mogu sporazumno dogovoriti za sve daljnje postupke nadležan je sud u Čakovcu.