Proizvod je bio dodan u košaricu

Kokice karamela

2,50
Šifra artikla KPT004
Naziv proizvoda: Caramel Popcorn packed 75g
  Vrati se na komplet
  Ukloni iz kompleta
  Natrag na spisak

Karamelne kokice su odlična grickalica na zabavama i festivalima. Savršen okus karamele za savršenu proslavu i zabavu ili jednostavno slatko uživanje uz večernje opuštanje u kauču.

Neto količina: 75g

HRANIDBENA VRIJEDNOST

NA 100g

Energetska vrijednost

1880kJ / 445kcal

Masti

13g

Od toga zasićene

10g

Trans masti

0g

Ugljikovi hidrati

82g

Od toga šećeri

65g

Bjelančevine

2g

Sol

0g

Sastojci: kukuruz kokičar, kokosovo ulje, šećer, kukuruzni sirup, smeđi šećer, melasa, sojin lecitin, krema tartar

Proizvođač: Funfood d.o.o. Dankovci 32a 9202 Mačkovci, Slovenija

Čuvati na suhom, hladnom i tamnom mjestu!

Alergeni:

-      Prisutni u proizvodu: sojini proizvodi

-      Može sadržavati tragove: mlijeka, sezama

Datum uporabe i serija: vidi na deklaraciji

TIJEK ONLINE KUPOVINE, OBRADA NARUDŽBE I DOSTAVA/PREUZIMANJE

 

1.   TIJEK ONLINE KUPOVINE

Kada korisnik preda svoju narudžbu u online trgovinu  Balonmania na svoju e-mail adresu primi potvrdu o narudžbi (1. obavijest).

Ekipa Balonmania započinje s obradom narudžbe i u najkraćem mogućem (radnom) vremenu. Zadržavamo pravo kontaktirati korisnika na telefonski broj koji nam je ostavio ako je to potrebno za optimalno rješavanje poteškoća ili provjeru informacija.

a)  obrada narudžbe, dostava/preuzimanje

Nakon cjelokupne obrade narudžbe online trgovina Balonmania pripremi paket i šalje ga u najkraćem mogućem vremenu (za pakete koji ne sadrže napuhane balone) ili ga pripremi za osobno preuzimanje u jednoj od naših poslovnica - ovisno o izboru korisnika u samom tijeku kupovanja. Zatim obavijesti kupca na njegovu e-mail adresu da je paket pripremljen za osobno preuzimanje ili da je paket poslan (2. obavijest).

 

b)  uvjeti obrade narudžbe KOJA SADRŽI BALONE NAPUHANE HELIJEM ILI ZRAKOM I NJIHOVA DOSTAVA/PREUZIMANJE

Ako narudžba sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, uzet ćemo u obzir odabrani datum dostave i definirati najoptimalnije vrijeme za preuzimanje u jednoj od naših poslovnica ili za slanje.

Kada želite naručiti balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, bit ćete već u samom procesu kupovine upozoreni da označite željeni datum preuzimanja ili dostave. U kalendaru ćete označiti željeni datum dostave ili preuzimanja, a pritom svakako uzmite u obzir slijedeće:

A) da je naručeno moguće preuzeti u našim poslovnicama samo u radno vrijeme pojedine poslovnice, a da je dostava od strane dostavne službe moguća samo od ponedjeljka - petka.

B) da je balone napuhane helijem ili zrakom potrebno naručiti najmanje 3-5 dana unaprijed (za osobno preuzimanje najmanje 3 dana unaprijed, a za slanje po pošti najmanje 5 dana unaprijed)

C) baloni su napuhani helijem koji polako hlapi iz balona, zato ne definirajte datum dostave balona napuhanih helijem prebrzo – molimo uzmite u obzir DODATNE INFORMACIJE za ovu vrstu proizvoda.

Nakon cjelokupne obrade narudžbe online trgovina Balonmania pripremi paket i šalje ga u optimalno vrijeme ili ga pripremi za osobno preuzimanje u jednoj od naših poslovnica, ovisno o izboru korisnika u samom tijeku kupovanja. Zatim obavijesti kupca na njegovu e-mail adresu da je paket pripremljen za osobno preuzimanje ili da je paket poslan (2. obavijest).

 

2. NAČIN DOSTAVE

 Za nas pakete na području Hrvatske dostavlja Hrvatska pošta i dostavna služba GLS. Ako Vas prilikom pokušaja uručenja paketa neće biti na navedenoj adresi, paket možete osobno preuzeti na šalteru Vašeg najbližeg poštanskog ureda. 

 

3. TROŠAK DOSTAVE

Tabela troškova dostave i osobnog preuzimanja:

 

Dostava PAKETA A*

Dostava PAKETA B*

Dostava PAKETA C*

5,90 EUR

8,90 EUR

10,90 EUR

 

Osobno preuzimanje - BESPLATNO:

BALONMANIA shop - baloni Nedelišće

Dominion d.o.o. 

Vrtna 38a,

40305 Nedelišće

Radno vrijeme: ponedjeljak – petak od 8 do 16 h

                        subota od 9 do 13 h

 

BALONMANIA shop - baloni Zagreb

Dominion d.o.o. 

Heinzelova 47a,

10000 Zagreb

Radno vrijeme: ponedjeljak – petak od 9 do 17 h

                       

 

*U koju cjenovnu kategoriju dostave spada Vaš paket (dostava paketa A, B ili C) saznat ćete detaljno u samom procesu online kupovine, a prema Vašem odabiru narudžbe dodijelit će se automatski pripadajuća poštarina.

 

4. DOSTAVA NA SVE ADRESE NA PODRUČJU REPUBLIKE HRVATSKE

Naš partneri pakete dostavljaju na adresu koja je unešena prilikom predaje narudžbe.

Budući da dostavna služba pakete dostavlja tijekom radnog vremena Hrvatske pošte odnosno GLS (i prema terminima dostave dostavljača određenog područja), možete se odlučiti za dostavu na bilo koje drugo ime i adresu, npr. na adresu vašeg posla. Ako ste prilikom online kupovanja odabrali kao način plaćanja gotovinu pouzećem, molimo Vas da osoba koja preuzima paket ima dovoljno gotovine prilikom uručenja paketa. Ako je odabrana dostava na službenu adresu, dostavljač će paket uručiti osobi ovlaštenoj za preuzimanje pošiljaka u tvrtki.

Ako Vas u vrijeme dostave nema na dogovorenoj adresi, dostavljač će Vam ostaviti obavijest u kojoj su upute o daljnjem postupanju. Uobičajeno je da Vas pozovu da podignete paket u najbližem poštanskom uredu.

 

5. OBRADA OŠTEĆENIH POŠILJAKA (ZAHTJEV ZA ODŠTETU)

Prilikom uručenja paketa korisnik će dostavljaču potpisati da je preuzeo paket, isto tako će potpisati da je pošiljka neoštećena i da sadrži sve naručene proizvode. Korisnik je prije potpisa preuzimanja pošiljke dužan provjeriti sadrži li pošiljka naručeno, jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

U online trgovini Balonmania sve proizvode prije pakiranja i slanja pregledamo i pažljivo i sigurno zapakiramo. Ipak i uz najbolju pažnju moguće je oštećenje u samoj dostavi: pošiljka se može otvoriti ili dio sadržaja izgubiti. Zato je korisnik dužan provjeriti pošiljku odmah prilikom uručenja. Samo tako možemo osigurati uspješno rješavanje bilo kakvih reklamacija.

Ako je ambalaža vidljivo oštećena, ako manjka dio sadržaja pošiljke ili ako opazite oštećenje na proizvodima, molimo da odmah odbijete pošiljku. Zajedno sa dostavljačem ispunite zapisnik – opišite oštećenje, greške itd. i potpišite se. Ako je moguće fotografirajte oštećenje. Jedan izvod zapisnika ostane Vama, a drugi uzme dostavljač. Paket ne preuzimajte, nego ga vratite dostavljaču - nama se onda paket vraća u našu tvrtku, a mi ćemo s Vama pokušati riješiti nastalu situaciju na najbolji mogući način.

POSEBNO UPOZORENJE:

Korisnik je dužan naručene balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona (baloni su napuhani helijem ili zrakom po želji i narudžbi korisnika) preuzeti u dogovorenom roku. Ako korisnik balone ne preuzme najkasnije na definirani dan dostave* reklamacije (povrat novca) za napuhane balone ne uvažavamo.

Korisnik ima pravo do raskida ugovora o kupoprodaji i povrata robe za sve proizvode, osim za proizvode koji spadaju u čl. 5. st. 23, a isključenje je definirano u čl. 79. st. 1., 3. i 4.  Zakona o zaštiti potrošača. U ovu skupinu spadaju usluge izvršene posebno za korisnika i proizvodi koji nisu primjereni za povrat jer su brzo kvarljivi ili je istekao rok uporabe. U ovu skupinu spadaju svi posebno za korisnika napuhani baloni helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, zato jer helij s vremenom polako hlapi iz balona i to nije moguće spriječiti, a takav balon se ne može ponovo upotrijebiti nakon što helij ili zrak ispuste.

Isto tako korisnik je dužan pošiljku pregledati odmah prilikom preuzimanja. Ako proizvod ne odgovara naručenom ili ako korisnik otkrije materijalni nedostatak (puknuti baloni), pošiljku mora odbiti odmah prilikom preuzimanja. Korisnik mora grešku odmah fotografirati i fotografiju poslati na prodavateljevu e-mail adresu:info@balonmania.hr .

Nakon što korisnik uredno preuzme pošiljku s napuhanim balonima na helij ili zrak i figure iz napuhanih balona naknadne reklamacije više ne možemo uvažavati. Molimo da se pridržavate uputa za postupanje s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figura iz napuhanih balona (pogledajte INFORMACIJE uz pojedine proizvode).

 

*objašnjenje:

Helij hlapi iz balona koji onda nakon određenog vremena postaju neupotrebljivi.

RASKID UGOVORA O KUPOPRODAJI

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača korisnik ima pravo povrata kupljene robe i time do raskida ugovora o kupoprodaji, a da ne navodi razlog povrata. O namjeravanom raskidu ugovora o kupoprodaji  i povratu robe korisnik mora prodavatelja pismeno obavijestiti najkasnije u roku 14 dana od primitka robe i to na mail info@balonmania.hr ili na adresu DOMINION d.o.o., Vrtna 38a, 40305 Nedelišće.

Korisnik robu mora vratiti najkasnije u roku 14 dana od poslane pismene obvijesti o raskidu ugovora o kupoprodaji i to u originalnoj ambalaži isključivo na svoj trošak kao paketnu pošiljku; pakete s otkupninom prodavatelj ne prihvaća. Roba koja se vraća mora biti nekorištena, neoštećena, u istoj  količini i ne smije imati vidljivih znakova uporabe. Povratu robe mora biti priložena kopija računa i ispunjen zahtjev kojeg korisnik dobije ovdje. Jedini trošak koji ide na račun korisnika u vezi raskida ugovora o kupoprodaji je trošak povrata robe. 

Korisnik ima pravo do raskida ugovora o kupoprodaji i povrata robe za sve proizvode, osim za proizvode koji spadaju u čl. 5. st. 23, a isključenje je definirano u čl. 79. st. 1., 3. i 4.  Zakona o zaštiti potrošača. U ovu skupinu spadaju usluge izvršene posebno za korisnika i roba koja nije primjerena za povrat jer je brzo kvarljiva ili je istekao rok uporabe. U ovu skupinu spadaju svi posebno za korisnika napuhani baloni helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, zato jer helij s vremenom polako hlapi iz balona i to nije moguće spriječiti, a takav balon se ne može ponovo upotrijebiti kad helij ili zrak ispuste. Korisnik je dužan naručene napuhane balone helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona  (jer su baloni napuhani helijem ili zrakom po želji korisnika) preuzeti u dogovorenom roku i  odmah ih po preuzimanju pregledati. Ako proizvod ne odgovara naručenom ili korisnik otkrije materijalni nedostatak (puknuti baloni) mora pošiljku odbiti odmah prilikom preuzimanja. Isto tako je korisnik dužan grešku odmah fotografirati i fotografiju poslati na prodavateljevu e-mail adresu: info@balonmania.hr .

Nakon preuzimanja pošiljke s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figura iz napuhanih balona od strane korisnika reklamacije više ne priznajemo. Molimo Vas da uvažite upute za postupanje s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figurama iz napuhanih balona (pogledajte INFORMACIJE uz pojedinačne proizvode).

POSEBNO UPOZORENJE ZA PAKETE S NAPUHANIM BALONIMA:

Korisnik je dužan naručene balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona (baloni su napuhani helijem ili zrakom po želji korisnika) preuzeti u dogovorenom roku. Ako korisnik balone ne preuzme najkasnije na definiran dan dostave* reklamacije (povrat kupnine za napuhane balone) ne uvažavamo.

*obrazloženje: jer helij ili zrak hlapi iz napuhanih balona, oni su nakon određenog vremena neupotrebljivi.

Ako se korisnik odluči za raskid ugovora o kupoprodaji proizvoda koji čine komplet, može zahtijevati povrat kupnine za cjelokupan komplet, pod uvjetom da komplet ne sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona. Ako komplet sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, korisnik može zahtijevati povrat kupnine, ali u tom slučaju mu se odbije vrijednost balona napuhanih helijem ili zrakom i figura iz napuhanih balona bez popusta.

TROŠKOVI POVRATA ROBE

Troškovi vraćanja robe idu na teret korisnika. Prodavatelj  korisniku  vraća novac bez poštarine odmah odnosno najkasnije u roku 14 dana od primitka pismene obavijesti o raskidu ugovora o kupoprodaji te primitku vraćene robe. Prodavatelj zadržava pravo da primljenu uplatu drži na svojem računu tako dugo dok se mu ne vrati roba s povrata. Iznos novca se korisniku vraća na isti način kao što je novac bio uplaćen.

U slučaju opravdanosti reklamacije, troškove ponovnog slanja pokrit će prodavatelj online trgovine Balonmania.

 

GARANCIJA

Ako za kupljen proizvod uvažavate garanciju, o tome ćete biti posebno obavješteni uz priložen garantni list ili će to biti označeno na računu. Isto tako na garantnom listu ili računu pronaći ćete upute koje morate slijediti za uspješno uvažavanje reklamacije. Želite li reklamirati proizvod morate ispulniti ovaj garancijski obrazac i priložiti ga uz račun vraćenom proizvodu. Ako informacije o garanciji ne pronađete onda za kupljen proizvod reklamacije ne možete uvažavati.

MATERIJALNI NEDOSTATAK                                                          

Unatoč trudu i pažljivom postupanju sa svim našim proizvodima može se dogoditi da kupljeni proizvod ima materijalni nedostatak o kojem nas morate obavijestiti u zakonom određenom roku putem našeg obrasca za materijalne nedostatke, a pronađete ga ovdje. Nedostatak morate točno opisati i po mogućnosti priložiti i fotografiju nedostatka. Pravo do uvažavanja materijalnog nedostatka određuje Zakon o zaštiti potrošača  (37. Člen), Zakon o obveznim odnosima (članci 400-422).  Materijalni nedostatak postoji ako:

  • kupljena roba nema svojstva koja su potrebna za njenu normalnu uporabu ili promet;
  • kupljena roba nema svojstva potrebna za posebnu uprabu za koju kupac kupuje, a prodavatelju su bila poznata ili bi mu morala biti poznata;
  • kupljena roba nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno propisane ili  dogovorene;
  • primljena roba ne odgovara uzorcima ili modelima, osim ako je uzorak ili model bio pokazan zbog obavijesti.

 

Po primitku obrasca za uvažavanje materijalnog nedostatka proizvod ćemo pregledati i usporediti ga s jednakim i ispravnim proizvodom te dati konačnu ocjenu i mišljenje.

PRIGOVORI I SPOROVI

Online trgovina Balonmania djeluje u skladu s važećim Zakonom o zaštiti potrošača i brine o učinkovitoj obradi prigovora, rješavanju problema i reklamacija. U slučaju poteškoća, prigovora ili reklamacija možete nam pisati na našu info mail adresu: info@balonmania.hr . Ako želite, možete nam ostaviti Vaš telefonski broj i pozvat ćemo Vas povratno. Online trgovina Balonmania će korisniku najkasnije za 5 radnih dana potvrditi da je zaprimila prigovor, a u slijedećih 8 dana ga obavijestiti o tijeku postupka i trajanju obrade. Cjelokupan postupak prigovora ćemo voditi strogo povjerljivo.

Mogući sporovi rješavaju se sporazumno, a ako se prodavatelj i korisnik ne mogu sporazumno dogovoriti za sve daljnje postupke nadležan je sud u Čakovcu.